Bemutatkozás

1965-ben születtem Királyhelmecen, az akkori Csehszlovákiában. Gimnáziumi tanulmányaimat Nagykaposon és Selmecbányán végeztem. 18 éves koromig szülőfalumban, Leleszen éltem.
1989-ben Budapesten szereztem kertészmérnöki diplomát. Jelenleg is itt lakom.

1984 óta írok verseket. Korai verseimet nem publikáltam, majd hosszú ideig szüneteltettem az írást.
2010-ben kezdtem újra verseket írni.
A költészet terén 2015 lett fordulópont életemben. Az Agria Irodalmi Folyóiratban első alkalommal megjelentek verseim és nemsokára első (jelen) kötetem is napvilágot látott a Hungarovox Kiadó gondozásában.
Ötvenedik születésnapomra nagyon szép ajándék volt. Köszönet érte dr. Sz. Tóth Gyulának (tanár, író, kritikus), Kaiser Lászlónak (kiadó vezető, költő) és Ködöböcz Gábornak (az Agria főszerkesztője, irodalomtörténész egyetemi tanár).
Azóta is rendszeresen jelennek meg verseim nyomtatott formában az Agria, a KisLant, a Holnap Magazin lapjain és különböző internetes felületeken, irodalmi pályázatokon.

2016-ban Pajzs a résen címmel második kötetem is napvilágot látott.

2017-ben az „Irodalmi Rádió legjobb szerzője 2017” cím birtokosa és „A természet poétája 2017” lettem. A MÚK új folyóiratában, a Magyar Múzsában jelent meg versem, és számos antológiában jelen voltam: Szó-Kincs 2017, Útkeresők, Karácsonyi csodavilág, Titkok (HM zsűrinyertes versek), Magyar vagyok magyarnak születtem, Ezerszínű irodalom, Téli örömök könyve.

Török Nándor